1.2.10

We hebben er een nichtje bij


Nou ik zal nog even moeten wachten met scrappen.
M'n nichtje heeft zondag een dochtertje gekregen.. ze heet Jaimy en is echt een plaatje.
Het kleine wondertje moest helaas direct geopereerd worden aan een open buikje en ligt nu op de intensive care.
Het gaat gelukkig heel goed met haar.
Dus mn vrije tijd heb ik uiteraard in het ziekenhuis doorgebracht.
Ik hoop snel een foto van haar te krijgen dat was gisteren nog wat lastig.
Ik moest door alles weer aan lois denken toen ze nog baby was...en heb deze foto een leuk lijstje gegeven.
Zaterdag gaan m'n grote liefde en ik samen 5 dagen naar New York, ik word zondag 30 jaar en mn ouders hebben ons flink verrast met dit reisje.

Dus tot later.....


5 comments:

marijke zei

gefeliciteerd hoor hoop dat alles goed gaat komen met haar
enne wat een verrassing zeg die reis ik wens je ontzettend veel plezier maar dat gaat vast lukken

1 februari 2010 om 14:59
Riet zei

Gefeliciteerd Esther ,hoop dat alles goed mag komen.
En wat een mooi reisje meis,je bent verwend zeg.
Heel veel plezier.

Liefs Riet.

1 februari 2010 om 15:11
lenny zei

Hartelijk gefeliciteerd Esther
met nieuwe nichtje
en wat een super reis geniet er van groetjes daar
liefs lenny

1 februari 2010 om 17:33
Francien zei

Nou ten eerste gefeliciteerd met de kleine Jaimy , het komt beslist allemaal goed...en dan die reis...wat geweldig...5 dagen New York...en jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag op zondag...lekker vieren in NY....en wij op de blogs willen daarna natuurlijk Layoutjes....foto,s scrapkaarten...albumpjes....enz...dus leg maar vast alles klaar...lol...heel veel plezier samen!!
groetjes Francien.

2 februari 2010 om 09:30
Henny zei

Hoi Es, dubbel gefeliciteerd, met Jaimy en natuurlijk met je 30ste. Leuk hoor lekker in NY, vanmiddag wist ik nog niet dat je er zat, dus ik belde, maar ik hoorde zo'n raar toontje, dat ik hem maar gauw weggedrukt heb. Geniet ervan, en ik hoor je verhalen gauw. Liefs Henny.

7 februari 2010 om 15:51