10.3.09

I love Tim Holtz !!




Gisteravond om 23.30 uur kon ik het echt echt echt niet laten om nog een laatste scrapje te doen.Het is de laatste tijd zo druk geweest dat de ideeen mn oren uitkomen maar ik had geen tijd om er wat mee te doen.De volgende gaat vanavond in de maak.


Ik heb zelf een tag gemaakt van wit cardstock echte tags zijn vaak glad maar met een relief vond ik wel leuk.
Het barok mini maskje is van heidi swapp.Die heb ik op het papier geplakt en daaroverheen veel verschillende kleurtjes distress ink,totdat de kleur en overloop naar mn zin was.
maskje er weer vanaf en die was heel wit niet mooi, dus met distress ink een kleurtje gegeven.
Alle embellishments zijn van Tim Holtz.
Ik heb de fragments (doorzichtige tegeltjes) gestempels met stazon.
De vleugels,kroontje en 777 zijn grungeboard.Heerlijk om mee te werken!
De vleugels met crackle paint en daarover heen distress ink.Het kroontje en de 777 met distress ink in gekleurd en toen distress stickles eroverheen.
Mocht je je afvragen wat is het verschil met gewone stickles?
Ditress stickles zijn grotere glitter en dichter op elkaar het gaatje in het flesje is ook iets groter anders komt het er niet uit.Het geeft ook meer een suiker achtige laag.Erg gaaf dus .
De achtergrond is ook gestempeld en met zwart garen gestikt.Ik gebruik hier de design ruler voor.Daar zitten van die handige gaatjes op een rij die je als mal voor je prikpen kan gebruiken, dus je gaat nooit scheef.

Tot morgen of vanavond!!
En weer bedankt.

liefs Esther


7 comments:

Hannekie(Sisterly) zei

hoi esther. wat gaaf zeg....die gestempelde tegeltjes. echt geweldig. ik vind hem super!!!!!!!!
gr hannie

10 maart 2009 om 10:17
Anoniem zei

WOW!!!!!!!!!!!
wat een mooie kleuren!!!!

Greatz XPeetX

10 maart 2009 om 14:18
ScrapEnjoy zei

Essy, je gaat lekker he meis, wat een schitterende tag, Tim kan ze NIET beter maken hoor.
SUPER.ik kom toch echt in de leer bij je.....

kuzzz Lilian

10 maart 2009 om 15:18
Francien zei

Mooi!!!!!wordt je kaartje niet zwaar met die "tegeltjes?"...het is wel acryl ofzo maar als er veel opzitten lijkt het me zwaar worden..ik zag zijn video ermee....het staat wel heel geweldig...half twaalf en dan nog zoiets maken...die liniaal is echt prima...heb alleen nog moiete met de ronde hoek omgaan...maar verder is het een uitvinding hoor!! Ben benieuwd wat het volgende van je wordt...
groetjes Francien.

10 maart 2009 om 15:37
Henny zei

Echt gaaf zeg, prachtig alles wat je ervoor gebruikt hebt, idd die stempel op die tegeltjes, en alles gewoon. Leuk ook je blog, ga natuurlijk iedere dag kijken. Waar haal je de tijd vandaan meid.
Liefs Henny

10 maart 2009 om 17:44
lenny zei

hoi Esther jij ben ook weer lekker bezig geweest ff ingehaald van afgelopen week ik zie je morgen wijfie xxx Lenny

11 maart 2009 om 15:09
marijke zei

ook al zo een mooie ja ik ben door jou ook een hele fan van Tim Holtz geworden maar ben nog lang niet zover als jij hoor moet nog even die durf hebben he hihihihihi enne waar is het thee kistje van je mams wel showen hier he ;0)

14 maart 2009 om 11:18