9.3.09

Nog 1-tje vandaag.....Sweet girl.



Ik kon het niet laten en bij gelijk doorgegaan.Als basis cardstock white.De klok is een mask van Tim Holtz.Daar ben ik overheen gegaan met vintage photo Distress Ink.En heb de rest van de kaart hier ook meegedaan incl.randen.De swirl en hinges zijn grungeboard welke ik wit heb geverfd met een snowcap Dabber en Daarna met Holographic embossing poeder van ranger.Als laatste ook daar weer Distress Ink overheen om het hele witte er vanaf te halen.Ik had geen witte brads dus ik heb ze wit gemaakt met embossing poeder.De bloemen en het kantje ook met distress Ink.De canvas foto is gemat op cardstock canvas en dat is bespoten met perfect pearls+water uit een mini-mister.De foto is gestikt en afgewerkt met liquid pearls,zo ook de rand van de kaart.


Bedankt alvast voor jullie reacties.

Liefs Esther

2 comments:

Francien zei

Moet even "schreeuwen" hoor !!! PRACHTIG....je kan er wat van en ik kan nog een heleboel van je leren zo als je het er steeds bijzet hoe je het gedaan hebt...geweldig mooi kaartje.....keep them coming!!!
groetjes Francien.

10 maart 2009 om 03:25
ScrapEnjoy zei

Meis je gaat lekker he??? wat is dit weer erg mooi en somige dingen denk ik wel eens "meis hoe kom je erop" het is echt SUPER.
Wat een schattig plaatje is het weer.

kuzzz Lilian

10 maart 2009 om 07:36